Szanowni Państwo ,
W związku z koniecznością akceptacji założeń do specyfikacji warunków zamówienia do dokumentacji niezbędnej do przekazania do II części postępowania przetargowego uruchomionego w trybie ograniczonym: Zakup i wdrożenie systemów dziedzinowych (SD) i elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) wraz z usługą opieki autorskiej, dostawą sprzętu komputerowego dla projektu „e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST” zapraszam na spotkanie Komitetu Sterującego .
Posiedzenie odbędzie się w siedzibie Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Al. IX Wieków Kielc 3 w dniu 25.04.2012 (środa) od godziny 11.00 w Sali Konferencyjnej – nr 3 ( Okrąglak ) .
Program posiedzenia przewiduje:
- Przyjęcie Protokołu z posiedzenia KS 11.04.2012 r.
- Akceptacja założeń do specyfikacji warunków zamówienia oraz projektu umowy z Wykonawcą .
- Podsumowanie.
Prosimy o punktualne przybycie.