Realizacja zadań wdrożeniowych w projekcie e-świętokrzyskie - Integracja EOD-SD-ePUAP/PESEL

W celu realizacji integracji wdrażanych systemów SD, EOD z ePUAP’em oraz rejestrem PESEL, należy wypełnić WSZYSTKIE TRZY WNIOSKI: Wniosek o nadanie roli Administrator aplikacji.docx,  Wniosek o nadanie roli PESEL.docx, Wniosek o udost. zbioru PESEL.docx.

Każdy Partner, który wdraża EOD+SD, EOD czy SD musi wypełnić w/w wnioski i przesłać dokumenty w formie papierowej na adres Zamawiającego. Jako Lider projektu wyślemy zbiorczo wszystkie wnioski do Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.

BARDZO WAŻNE: We wniosku  Wniosek o udost. zbioru PESEL.docx w punkcie 3 (Zabezpieczenia techniczne i organizacyjne uzyskanych danych uniemożliwiające wykorzystanie danych niezgodnie z celem ich uzyskania:) należy wybrać opcję pierwszą lub drugą. W tym celu Administrator systemu informatycznego/Informatyk lub osoba odpowiedzialna musi zaznajomić się z podstawą prawną (załączonymi rozporządzeniami w PDF) i wybrać właściwą opcję dla własnej jednostki w kwestii zabezpieczeń teleinformatycznych.

Zwracamy się z prośbą o przesłanie tych 3 wniosków (na dane zamieszczone poniżej) w terminie 7 dni od nadania informacji.

--

Monika Świercz

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

Al. IX Wieków Kielc 3

25-516 Kielce

W razie ewentualnych pytań proszę o kontakt z Feliksem Gawlikiem tel.(41)342-11-73.

plik dostępny po zalogowaniu

 

Logowanie

Z uwagi na naturalne zmiany kadrowe jakie mają miejsce w Państwa jednostkach, zwracam się z prośbą, aby w przypadku potrzeby zalogowania do repozytorium skontaktować się z biurem projektu pod numerem tel. 41 306 70 30